Samo na aerodromu u Minhenu je, kako navodi agencija DPA, deponovano nekoliko hiljada komada prtljaga koji je izgubljen na putu do vlasnika. I na najvećem njemačkom aerodromu u Frankfurtu broj kofera koji nisu izručeni vlasnicima dostigao je nekoliko hiljada, prenosi Hina.
Osim manjka uposlenika, kao jedan od razloga uprava aerodroma u Frankfurtu navodi i veliki broj kašnjenja letova. Lufthansa, kojoj aerodrom u Frankfurtu služi kao baza, ukinula je dodatne letove sve dok se situacija s nagomilanim koferima ne normalizuje.
Aerodrom u Diseldorfu, treći po veličini u Njemačkoj, nije u stanju da proijceni broj izgubljenih kofera koji se nalaze u njihovim skladištima, pa upućuju na avio-kompanije koje vode statistike o izgubljenom prtljagu.
Slična je situacija i s manjim aerodromima, poput onih u Hamburgu, Hanoveru ili Štutgartu, koji rade na granici svojih kapaciteta.
Čekanje satima na njemačkim aerodromima
U međuvremenu se kritika zbog haotičnog stanja na njemačkim aerodromima, u kojima se satima čeka na predaju prtljaga i na sigurnosne preglede, sa avio-kompanija i uprava aerodroma djelimično usmjerila i na saveznu vladu.
– Situacija na našim aerodromima je davno bila predvidiva. Zašto vladi treba pet nedjelja za izdavanje specijalnih dozvola za uvoz radnika iz Turske – pitala je portparolka opozicione demohrišćanske Unije CDU/CSU Anja Karliček.
Ona kaže da su nadležna ministarstva sedmicama ignorisala upozorenja turističke branše i sindikata zaposlenih u vazdušnom saobraćaju.
Ministar saobraćaja Volker Fising je odbacio kritike i rekao da je vlada u roku od nekoliko dana reagovala na zahtjeve turističkih organizacija za izdavanje privremenih dozvola za uvoz radnika iz Turske, koji bi ublažili drastičan nedostatak radne snage na njemačkim aerodromima.